Rower:

Wstrętne ludziska na chodniku!

Wtorek, 25 marca 2008 · dodano: 25.03.2008 | Komentarze 4

Wstrętne ludziska na chodniku! ;D
    Jechałem sobie zachodnią, południowa i wschodnią częścią obwodnicy (z zahaczeniem do mojej Asi) ale gdy byłem na Lwowskiej koło szpitala wybiła 2:30 i ludzie zaczęli wychodzić z pracy i nie dało sie już tak fajnie jechać...
    Utrzymywałem wcześniej niezłą średnią na poziomie 26km/h, gdy wjechałem w tłum ludzi wlokłem sie 13-14km/h i stąd ta kaszana:)
    Takiej jeździe po mieście przed 15 nic nie dorówna, żaden las i góry...
    Bo las nie przeklnie Cię na przejściu, a góra nie będzie szła całym chodnikiem i machała rękami:p W mieście to dopiero jest hardcore...
    Jeszcze tutaj chyba coś dopisze bo wieczorem jadę na kolejny wypad dla relaksu:)

EDIT:
    Pojeździłem sobie po mieście ale zimno trochę:/
    Miałem nadzieję że spotkam jakiegoś człowieka z BS, a tu tylko 2 dziadków na rowerze i jeden facio na lepszym rowerku na 3 maja:)
    CHODNIK - tu: ścieżka dla rowerów dzielona z chodnikiem po której chodzą piesi:]
    (dlatego jest to cholernie wkurzające)