Dzisiaj najwięcej kilometrów zrobił... No ja:D

Piątek, 6 lipca 2012 · dodano: 06.07.2012 | Komentarze 3

Wpisuje to tylko po to, by utwierdzić się w tym jaki jestem leniwy i dlaczego nie robie wpisów. Zaległe grubo ponad tysiąc km...
    Dzisiaj jeszcze pójdzie setka z Piotrkiem w Bieszczady.
    Licznik pokazuje 504km w 25 godzin. Łączny czas spędzony na czerwonej manguście to 344 godziny.

rowerzystka
    | 20:45 piątek, 6 lipca 2012 | linkuj Czekam, czekam z niecierpliwością :))
    matajsenPL
    | 13:57 piątek, 6 lipca 2012 | linkuj Wpisuj te wycieczki!! siadasz przed kompem 2h i już masz, tak to dodawaj regularnie. Przynajmniej będę wiedział gdzie jeździć ;P
    stamper
    | 07:42 piątek, 6 lipca 2012 | linkuj Eee nie jesteś najgorszym leniwcem, ja mam zaległości na ok. 4.5 tysiąca z zeszłego roku i ze 2 tysiaki z tego. Jak nie robię zdjęć to opisuję na BS, jak robię jakieś pstryki na trasie i muszę je później wywołać z rawów to już mam takiego lenia, że trzeba by mnie końmi zaciągać do kompa.