Po miescie - Post-rock na post-prl...

Piątek, 5 października 2012 · dodano: 07.10.2012 | Komentarze 0

Polska... to taki ciekawy kraj;)
    Szkoda że jak na razie, rządzi tu nadal post peerelowska mentalność. Każdy drze dla siebie i nie obchodzi go dobro ogółu. Prędzej czy później to co się robi, powraca ze zdwojoną siłą.
    Nie chce nic pisać, ale gdybym był terrorystą, to pierdyknął bym to i owo :D

A dla ludzi tak wrażliwych jak ja (he he he) polecam jak na tą chwilę, zespolik który ostatnio "obsłuchowywuję" czyli Caspian.
    "Caspian to post-rockowy zespół założony jesienią 2003 w Beverly, w stanie Massachusetts. W pierwszym roku swojego istnienia zespół koncentrował się na komponowaniu i nagrywaniu materiału na demo, grając jednocześnie nieliczne koncerty (w tym jako support japońskiego zespołu Mono). W 2005 roku muzycy podpisali kontrakt płytowy z niezależną wytwórnią Dopamine Records, nakładem której w listopadzie tego samego roku wydane zostało pierwsze EP zespołu, zatytułowane You Are The Conductor.
    Rok 2006 muzycy rozpoczęli od trasy koncertowej po północnym wschodzie Stanów Zjednoczonych (styczeń), by następnie wyruszyć w pierwszą, dwumiesięczną, liczącą 28 występów trasę koncertową po całym kraju. W sierpniu 2006 roku zespół wraz z Ethanem Dussault (basistą zespołu Garrison) rozpoczął nagrania debiutanckiego albumu The Four Trees. Podczas drugiej trasy koncertowej po Stanach (wrzesień 2006) Caspian własnym nakładem wydał swoją drugą EPkę, Tour EP, a w trakcie trasy w 2007 roku formacja powiększyła się o trzeciego gitarzystę, Erina Burke-Morana ( ex-The Fly-Agaris Sky.
    Wspomniany, pierwszy album The Four Trees wydany został 10. kwietnia 2007 roku przez Dopamine Records w Stanach Zjednoczonych, w Europie zaś w lipcu 2008 roku przez Make My Day Records.
    Również w 2008 roku wytwórnia Radar Recordings wydała 7calowy split Caspiana z zespołem Constants.
    W sierpniu 2009 roku ukaże się drugi album zespołu zatytułowany Tertia. "

Chociaż z USA, to brzmią podobnie do skandynawskich, a te lubię:)

Na początek mniej melancholijne kawałki tego zespołu.

No to tyle. W nastepnym odcinku inny zespolik nabyty przez sklep pier-du-pier ;)