Jedyny zimowy Uphill na podkarpaciu - Żbik Komańcza

Poniedziałek, 7 stycznia 2013 · dodano: 07.01.2013 | Komentarze 5

Zapraszam wszystkich bajkerów na rowerowy wyścig pod górkę i w dodatku po śniegu. W tamtym roku było idealnie. Cała impreza na szóstkę :)
    Myślę, że w tym roku będzie również ciekawie.

Ciekawskich odsyłam do mojego wpisu z tamtego roku: Zimowe zasuwanko w Bieszczadach

Oto bardzo ważny link: http://www.bikestats.pl/wydarzenia/IV-Bieszczadzki-Wyscig-Rowerow-Gorskich-ZIMOWE-TROPY-ZBIKOW-2013-UPHILL_1597.html

Taki obrazek z tamtych pieknych dni :)

W międzyczasie byłem jeszcze w serwisie i w domu naprawić pralkę, ale niestety silniczek pompy się zjarał. Uszczelka puściła, zalała uzwojenie, przebicie i pufff... nima :)

Muszę poszukać pompki do pralki Wiatka 14, tylko nie wiem czy jeszcze takie ktoś produkuje. Ogólnie historia z pralką jest ciekawa, bo niby wyprodukowana w 1988 roku, ale do 2005 stała oryginalnie zafoliowana u mojej babci w pudle. O dziwo wszystko działa...prawie :(.
    Klasą energetyczną nikt sobie wtedy głowy nie zawracał. Ale porównując do tego co się teraz produkuje, to jest to cud techniki radzieckiej. Proste, a działa.

Od 2005 musiałem wymienić tylko łożyska na bębnie, bo sparciał simering i puścił wodę w kulki. A tak to nic:)

| 07:39 środa, 9 stycznia 2013 | linkuj Żałuj Piotrze, żałuj:D Ten sprzęt przeżyje z 5 innych pralek. Kolega miał taką przez ponad 25 lat i bez żadnej awarii. 5 osobowa rodzina.

Wymiana pompki już za mną. Mamusia zadowolona :D
    kona
    | 17:42 wtorek, 8 stycznia 2013 | linkuj Miałem taką Wiatke. Niestety poszła na złom choć była całkiem sprawna.
    swiatelko
    | 06:11 wtorek, 8 stycznia 2013 | linkuj oj Kundello, Kundello;) o co Ty mnie podejrzewasz! Nie, zaden koniec. Po prostu siedze za granica, na rowerze jezdze codziennie ale ani nie mam licznika ani zbytnio czasu zeby bloga aktualizowac. Tym bardziej ze nie mam tu mojej Rowery tylko zwyklego mieszczucha:) Ale moze faktycznie w wolnej chwili cosik poaktualizuje;) Tym bardziej ze kilka wycieczek calkiem ciekawych bylo;)
    mikroos
    | 21:43 poniedziałek, 7 stycznia 2013 | linkuj Otóz to. Po prostu siedzę i czekam na dobrą pogodę :-)
    k4r3l
    | 20:10 poniedziałek, 7 stycznia 2013 | linkuj Wygląda na świetną imprezkę, oby tylko białego było pod dostatkiem :)