Rower:Czołg

80 kaemów z Comatosem :)

Piątek, 3 kwietnia 2009 · dodano: 03.04.2009 | Komentarze 4

Czas jazdy nieznany...wpadliśmy w dziurę czasową, dlatego że wjechalismy na cmentarzysko indian:P i ciulowo sie w tamtym miejscu jechało...

Pierwszy dzień po choróbce (2 dni trwa u mnie grypa)
    Comatose który nie chciał byc na zdjęciu:)
    Nie wiem czemu...
    No i...nasze rowerki pod małym tesco na Baranówce 4
    Ruszone zdjęcie bo byłem głodny i mi sie aż ręce trzęsły:p

Czasu jazdy nie znam bo mi sie licznik zwalił. Dystans znam bo już jechalem tą trasą.

| 12:36 poniedziałek, 6 kwietnia 2009 | linkuj Nie wiem czemu napisałem że to baranówka 4:p hehe oczywiscie że nie 4 :) ale zmęczony byłem jak to pisałem.
    | 12:35 poniedziałek, 6 kwietnia 2009 | linkuj Koszt to tak ze 2 stówki. 1 stówka na nocleg, a druga na żywienie hehe
    azbest87
    | 11:59 poniedziałek, 6 kwietnia 2009 | linkuj Aaa i to jest Baranówka 1:P
    | 09:45 poniedziałek, 6 kwietnia 2009 | linkuj Ja mieszkam niedaleko od tego Tesco;P
    a co do wyjazdu to nie wiem jak z kasa bo parenascie dni wczesniej mam wypad nierowerowy i moge byc troche bez gotowki.. a jaki koszt wyliczasz?;)