Temperatura:-10.0

Do Asi:) poranna jazda

Czwartek, 14 stycznia 2010 · dodano: 14.01.2010 | Komentarze 4

Przymierzalismy ciuchy studniówkowe.

Potem z Asią odprowadzić Ją na przystanek:) Rano było zimno...
    Dzisiaj może zaleje hamulec nowym dotem bo od nowości nie był odpowietrzany i chyba nie ma takiej sprawności. Nie wiem czemu jest ona określana jako siła hamowania, przecież siłą oddziałujemy my, przez nasze palce, ale od sprawności hamulca zależy ile z tej siły przejdzie na klocki i tarcze.

kuguar
    | 19:41 środa, 20 stycznia 2010 | linkuj Takie połączenie B&W- rewelka;) szelki białe i wszystkie dziewczyny Twoje;) Udanej zabawy życzę! Pozdrower!!!
    Mlynarz
    | 01:17 niedziela, 17 stycznia 2010 | linkuj Normalnie Don Corleone! ;)

Pozdrawiam!
    art75
    | 14:21 piątek, 15 stycznia 2010 | linkuj A czemu nie? Ja czasem w marynarce jeżdżę. I tak trzeba do tego tematu podchodzić :) Rower jest dobry na każdą okazję!
    azbest87
    | 08:46 czwartek, 14 stycznia 2010 | linkuj Już myślałem że to nowy strój rowerowy;P