Powtórka z wtorku, ale jeszcze ładniejsza:)

Sobota, 16 stycznia 2010 · dodano: 16.01.2010 | Komentarze 8

Szkoda że nie miałem aparatu. Bo fotki z telefonu nie są jakieś szczegółowe. Ale są:)
    Trasa Do lasu praktycznie białymi drogami przez pola. Zimno. Ale dało sie jechać.
    W tym jeszcze jazda do Asi. Szybko nie jechałem:)
    Panoramka (nie klikać!)

To było piekne, ale telefon tego nie złapał...

plusz
    | 11:44 niedziela, 17 stycznia 2010 | linkuj Niezły przebieg - zważywszy na zaśnieżone warunki ;) Pozdrawiam, Plusz
    sebol
    | 21:58 sobota, 16 stycznia 2010 | linkuj no widze ostre wziołeś sie za jazde no trzymać tak dalej,to na poczatku sezonu ciezko bedzie Ci formą dorównać

pozdrawiam
    | 20:11 sobota, 16 stycznia 2010 | linkuj DziękI wszystkim:)
    Czasem zdarzają sie przebiegi bez Asi:)
    Asia to moja prawdziwa druga połówka:) jestem u niej codziennie, a po drugie, mam od niej 100m na politechnikę:)
    fredziomf
    | 20:03 sobota, 16 stycznia 2010 | linkuj P.S. Zrobiłeś Ty choć raz w tym miesiącu wycieczkę bez Do/Z/Po/Naprzeciw Asi? Bo myslałem że dziś nie wspomnisz, ale jednak patrzę Jest :)
    niradhara
    | 19:54 sobota, 16 stycznia 2010 | linkuj O kurcze, podziwiam za ten dystans! Nieistotne, że fotki z aparatu, ważne że są :)
    Kajman
    | 19:25 sobota, 16 stycznia 2010 | linkuj Piękny dystans w takim terenie:)
    rammzes
    | 19:18 sobota, 16 stycznia 2010 | linkuj Dobry ten telefon jakiś! Widywałem zdjęcia gorszej jakości z aparatów.. ;) Chyba jutro muszę się przejechać do lasu - te fotki narobiły mi ochoty!