Karaiby! :)

Środa, 24 marca 2010 · dodano: 24.03.2010 | Komentarze 6

Na Karaiby;)

Woda jest na prawdę piękna:) wydaje sie byc czysta, bo ryby chlupoczą... no ale pływać nie wolno:(
    Aparat nie pokazuje tego super kolorku wody. Trzeba tam być.

Ciepło nie jest na razie na Karaibach, ale już kaczuszki pływają.

Tutaj było sucho, ale dalej już rozpierdziel totalny, bo ciężkie maszyny tam jeżdżą.

Karaiby, to zbiornik wodny w Czarnej sędziszowskiej. Kopalnia piasku i żwiru.

Po płaskim nie trudno osiągać długie dystanse i wyższe średnie. Właśnie się o tym przekonałem jadąc na Karaiby. Nawet tym klockiem dało sie często jechać ponad 35km/h i to dłuższy czas. średnia niska, bo przy zbiorniku pałętałem sie z 10km/h:)

A tak wyglądały Karaiby w tamtym roku: KARAIBY PÓŹNYM LATEM

Kajman
    | 23:23 środa, 24 marca 2010 | linkuj Droga jak nad morzem:))) A co do głębokości to wszystko jedno, czy jest 2 metry czy 1000, i tu i tu utopić się można.
    | 22:20 środa, 24 marca 2010 | linkuj k4r3l Bakterie to pikuś:p ale ja myślę że głębokość, jak pisał Włochaty, no i piaszczyste dno...

sikor4fun Niestety nic z tego:( byłem tam i latem... same dziadki z wędkami;P

wlochaty Jest głęboki... to widać. Właśnie sie zastanawiałem dlaczego jest tam zakaz kąpieli, ale nie chciał bym wpaść na "głęboką wodę" no i pewnie dno muliste bo piachu tam masa.

yazoor niestety zakaz kąpieli:/ ale w Bratkowicach jest podobne kąpielisko i to w środku lasu.

Zaraz dodam link fotki z tamtego roku:D z tego samego miejsca
    wlochaty
    | 22:05 środa, 24 marca 2010 | linkuj Z ciekawostek to powiem że ten zbiornik jest najgłębszy w okolicach. Są w nim studnie nawet do 25m głębokości i ogromne ryby... dla tego w lecie tam z wędka najczęściej siedzę :D
    sikor4fun-remove
    | 20:52 środa, 24 marca 2010 | linkuj Niby woda :D a jaki piękny kolor ! :D Bez kitu ...
    Ty wiesz w ogóle gdzie Ty byłeś ? :D W wakacje zobaczysz tam tłumy pań w bikini ! stary :D
    Pozdro ;]
    k4r3l
    | 18:55 środa, 24 marca 2010 | linkuj heh, super te polskie Karaiby :) ale bakterie pewnie sobie też zrobiły wakacje na Karaibach i stąd zakaz kąpieli:D
    yazoor
    | 17:19 środa, 24 marca 2010 | linkuj Ja bym tak mocno tych "Karaibów" nie reklamował bo się nam tu tłumy zwalą:)