Do Lidla po rowerowe rzeczy

Czwartek, 25 marca 2010 · dodano: 25.03.2010 | Komentarze 13

Kupiłem mojej Asi niedrogi kask.

Pomacałem i wydaje sie być ok:) Jak za tą cenę to jest na prawde super. Siateczka przeciw owadom, regulacja i konstrukcja IN-Mold. Za 50zł.

Dodatkowo kupiłem sobie krótkie spodenki, bo mam tylko długie. Chyba jeszcze skocze po rękawiczki:P

Kulek
    | 20:35 poniedziałek, 29 marca 2010 | linkuj ja kupiłem swój pierwszy kask właśnie ten srebrno-biało :) bardzo mi się podoba i niska cena :D
    guniamaster
    | 22:39 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Też czytałem, że to cratoni, tylko bez uchwytu na lampkę z tyłu kaskui oczywiście loga, a poza tym to to samo, tyle że tańsze. Ja jeszcze dziś kupiłem kurtkę przeciwdeszczową.
    miciu22
    | 17:28 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Gdzieś wyczytałem, że to jakiś model Cratoni, tylko pod inną nazwą :)
    DARIUSZ79
    | 15:29 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Zapomniałem dobrze że jest BS zawsze ktoś przypomni i lidl na osiedlu:)
    Goofy601
    | 14:18 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Hehe, Bikestatowicze rzucili się na lidla :P Też dziś byłem po kask, rękawiczki i kilka innych drobiazgów :P
    Kajman
    | 13:53 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj fajny:)
    sikor4fun-remove
    | 12:15 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj haha :D ja też wczoraj wyczytałem :D że w Lidlu są akcesoria Rowerowe :D
    u mnie Lidla nie ma :P muszę jechać aż do Przasnysza :D I także planuje kupić rękawiczki :D
    przy okazji strzele sobie dzienną trasę :]
    woodu16
    | 10:28 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Ja w tamtym roku kupilem w Lidl-u pompke podreczna za 19,99 taka sama tylko z firmowym logo w cykloturze kosztowala prawie 60 dyszek. Wiec czasem warto zwracac uwage na jakosc a nie na logo. Pozdr
    Petroslavrz
    | 08:56 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Jestem w pracy, byłem dzisiaj rano zaraz po godzinie 8 w Lidlu, wziąłem ostatnią męską kurtkę (czarną, inne kolory jeszcze były). Tłok na rowerowym taki, że wręcz trzeba się było przepychać. W ciągu kilkunastu minut prawie wszystko się wyprzedało, więc nie wiem czy jeszcze cokolwiek będzie.
    rammzes
    | 08:44 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Rok temu mieli większy wybór z akcesoriami rowerowymi. Myślałem, że w tym roku też będą sakwy, bo wszyscy chwalili cenę i jakość..
    | 08:26 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Kurtka jest, ale po południu to już chyba nic nie będzie:P teraz o 8 to był taki rozrzut że kaski poszły w 10 minut hehe

Kask nie jest ciężki:) obejrzalem i nie różni sie od innych. Ktos mi mówił że dla lidla te kaski robi jakaś znana firma, tyle że nie nakleja swojego logo, a są identyczne...
    fredziomf
    | 08:08 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Wczoraj właśnie widziałem reklamę Lidla w TV. Także myślałem o rękawiczkach, pokazywali też jakąś kurtkę przeciwdeszczową, może ją widziałeś?
    klosiu
    | 08:08 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Nawet nawet ten kask wyglada. Takie tansze kaski sa bepieczniejsze od wyczynowych, w koncu maja te 2 razy wiecej materialu ochronnego ;). We wszystkich Lidlach jest taka promocja? Musze w Poznaniu oblukac.