W trzech chłopa i jedna kobita:D dookoła osiem pedałów...

Czwartek, 25 marca 2010 · dodano: 25.03.2010 | Komentarze 5

Dzisiaj było nas aż 4 osoby:D cud normalnie... Do tego zjawiła się pierwsza dziewczyna w naszej grupie. Mam nadzieję że nie daliśmy w kość tą jazdą;) Kwestia przyzwyczajenia i rozjeżdżenia.

Zdjęcia (od Chickena):

Wyżej byl jeszcze topniejący snieg i fajne strumyki płynęły z tych mini lodowców:)

Końcówka trasy gdzieś przed zjazdem w Lubenii

przybliżona trasa...

wlochaty
    | 23:06 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj a poki co to sobota - godzina 11 na scenie na plantach z tym ze to bedzie lajtowoa trasa ale po trasie mozna jeszcze gdzies uderzyc
    | 23:06 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj dajcie znac dzien wczesniej jak gdzies jezdziecie na traske nie wiecej niz 70km :D gg 7655959
    Kajman
    | 21:51 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj A już myślałem, że pojedziecie kaski testować:)
    De5troy3r
    | 20:37 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Pewnie chcieliście ją nauczyć jak się jeździ na rowerze :D Kozaki no! :D