Taka dziura i kółeczko obok Rzeszowa

Sobota, 3 kwietnia 2010 · dodano: 03.04.2010 | Komentarze 9

Dzisiaj niestety nic terenu, nie licząc wielkich dziur w drodze;)

Poza tym mniejsze dziurki i jazda po ładnie rozpieprzonych przez zimę nawierzchniach:D lubię to...

Trochę km z wczoraj.

sebol
    | 20:39 poniedziałek, 5 kwietnia 2010 | linkuj mała dziurka mozna ominać bo widoczna z daleka :P hehe ale szosa bym nie próbował tam wjeżdżać
    Kajman
    | 17:31 niedziela, 4 kwietnia 2010 | linkuj Chyba tę dziurę już gdzieś widziałem:)
    Wesołych świąt:)))
    niradhara
    | 10:05 niedziela, 4 kwietnia 2010 | linkuj Piękny okaz ;)
    Wesołych Świąt :)
    sikor4fun-remove
    | 22:21 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj łooooo Boże cóz za lochaaa :D a te koło tak blisko tragedii :D
    Postawili 4 pachołki na około folią i będzie tak stało z miecha ;d
    Pozdrawiam !
    tivig
    | 22:03 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj W Bielsku jest pełno takich dziurawych dróg. Mam na myśli te boczne kręte dróżki. Ale takiej tragedii to jeszcze nie widziałem :P.
    wlochaty
    | 21:13 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj o :d byłem tam przed chwilą :D
    fredziomf
    | 19:06 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj Fotka wymiata
    feels3
    | 18:03 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj Dwa lata temu w podobną dziurę wpadłem rozpędzony na rowerze, był wieczór i nie zauważyłem jej. Z tą różnicą że było to przy torach tramwajowych i rower został a ja wpadłem na kamienie, pamiętam że tak się stłukłem że ledwie doszedłem do domu prowadząc rower, a kulałem przez kolejne 2 tygodnie, ale to był zwariowany rok, tak to jest jak się wisada na rower po latach i pędzi gdzie popadnie :)