Nieźle urąbany klocek...

Poniedziałek, 7 czerwca 2010 · dodano: 07.06.2010 | Komentarze 5

Już wczoraj hamulec działał troszkę dziwnie. Dzisiaj dowiedziałem się czemu. Klocek się zablokował i wygięło go. Dodatkowo urwało się większość okładziny. Kupiłem dzisiaj nowe klocki. Aż strach pomyśleć że wczoraj mogłem stracić hamulce na zjazdach...

To chyba jazda w zimie zrobiła swoje w większości:)

sebol
    | 06:42 wtorek, 8 czerwca 2010 | linkuj ja tez muszę chyba kupić kolcki:)dziś zaglądnę do nich aż sie boje:) no ten na zdjęciu wygląda makabrycznie hehe
    Kajman
    | 20:06 poniedziałek, 7 czerwca 2010 | linkuj Tak, kiedyś poszły mi hamulce przy zjeździe ze Zdziarskiej Chaty (jeden z najtrudniejszych zjazdów w Tatrach). Hamowałem podeszwą buta ale udało się.
    Petroslavrz
    | 18:46 poniedziałek, 7 czerwca 2010 | linkuj No nieźle :P Gdybyś wczoraj na zjeździe Doliną Śmierci nie miał hamulca...
    sikor4fun-remove
    | 18:24 poniedziałek, 7 czerwca 2010 | linkuj Ale mu dałeś popalić :D
    też z początku myślałem, że wykopałeś pierwszy klocek do roweru :D
    Pozdrawiam :]
    wlochaty
    | 18:06 poniedziałek, 7 czerwca 2010 | linkuj wygląda jak znaleziony na wykopaliskach :D:D