Kupiłem sobie Slime do kół:)

Środa, 28 lipca 2010 · dodano: 28.07.2010 | Komentarze 6

Poszedłem do Praktikera i moim oczom ukazał sie zielony glut o nazwie Slime:D. Na 4 opony za 15zl. No to wziąłem i rowerowi Asi też zaaplikowałem. Ciekaw jestem czy to działa.

Strona producenta
    Owy uszczelniacz to zielony gęsty płyn, który wlewa sie poprzez wykręcony wentyl za pomocą rurki dołączonej w zestawie. Płyn składa sie z drobnych włókien i ziarenek które po przebiciu dętki, wpadają w dziure i zalepiają ją na stałe. Oczywiście waga opon rośnie, ale jeśli chcemy mieć komfort bez kapci to warto:)
    Do każdej dętki wlewa sie po 90ml płynu. Producent pisze, a nawet gwarantuje, że trwałość tego środka to 2lata i przez ten czas będzie działał tak jak powinien.

| 11:46 sobota, 28 sierpnia 2010 | linkuj No i stało sie:) Na 90km trasie złapałem gumę podczas szybkiego zjazdu. O tym że przebiłem dętkę, dowiedziałem sie na drugi dzień gdy chcialem umyć rower. Na sztycy pojawiły sie zielone kropki:). Powietrze wcale nie zeszlo i jeździłem tak jeszcze jeden dzień. Potem zakleiłem dziure łatką.
    misiek
    | 14:19 środa, 4 sierpnia 2010 | linkuj Mi się udało sprawdzić, ze uszczelniacz działa. Z tym, że ja mam zamontowane bez dętek - opaski Eclipse, wentyle Bontrager i mleczko No Flats.

Po maratonie w Przemyślu na sztycy z tylu zobaczyłem kleks gluta, nawet nie wiem kiedy to się stało ;)
    sikor4fun-remove
    | 22:35 niedziela, 1 sierpnia 2010 | linkuj Przebij gdzieś umyślnie i sprawdź :D Bo też jestem ciekaw :P
    Pozdr.
    Gilevich
    | 18:36 piątek, 30 lipca 2010 | linkuj No to jak będziesz miał gumę to wszystko będzie jasne, ale patent ciekawy, chętnie w mojej świni bym coś takiego widział
    | 10:29 czwartek, 29 lipca 2010 | linkuj No właśnie ciezko będzie sprawdzić, bo gdy złapie gumę to nie będę o tym wiedział:p. Chyba że złapie gumę i sie dowiem że ją mam :p
    azbest87
    | 07:28 czwartek, 29 lipca 2010 | linkuj Zobaczymy jak się sprawdzi:)