Ma La Mpidełka

Czwartek, 24 listopada 2011 · dodano: 24.11.2011 | Komentarze 3

Kiedyś kupiłem sobie latarkę na rower w rowerowym. Zakładałem że wymienię diodę i sterownik. Tak też zrobiłem. (jeszcze wiszę Ci Piotrek za te rzeczy, ale nie bój nic, pamiętam)
    Lampeczka ma około 800lumenów bo na nowej diodzie Cree XM-L Ponoć najmocniejsza jednoczipowa jaka teraz wyszła. Driver oczywiście od pewnego gościa ze światełka.pl
    Generalnie chodziło mi o zapas światła na wyrost, bo i tak mam wbudowaną w rower drugą lampkę o mocy jakieś 600lumenów (tam trzy Cree XR-E Q5), a dwie takie to już robią niezły pokaz:D

| 22:12 czwartek, 24 listopada 2011 | linkuj świeci mocno;) Nie wiem jak porównać, ale spokojnie można zasuwac po lesie nocą i to dość szybko. Dzisiaj właśnie ją przetestowałem podczas jazdy z kumplami.

Koxiu, zobaczysz jak swieci, gdy przyjdzie Ci ta lampeczka. Twoja nawet mocniej świeci, bo kolega ma identyczną jak ty będziesz miał. Mogę powiedzieć tylko, że jazda z taką lampką, to praktycznie jak jazda w dzień nawet w terenie, a zwłaszcza w terenie.

Ken, 132zł chyba Koxiu dał, więc nie jest strasznie drogo. Warto zbierać.
    milosz
    | 15:57 czwartek, 24 listopada 2011 | linkuj Ciekawe jak to wszystko razem świeci <?>
    Zapodaj jakieś foto na pełnej mocy z nocnej jazdy :p
    Ja na swoją niestety jeszcze czekam i doczekać się nie mogę :/
    Kenhill
    | 15:21 czwartek, 24 listopada 2011 | linkuj Niezła, też by mi się taka przydała, lubię jeździć nocą a niestety moja jedyna lampka świeci gorzej niż oczy kota :<