Rower:

Mój czołg:) przejadę

Sobota, 19 stycznia 2008 · dodano: 19.01.2008 | Komentarze 5

Mój czołg:) przejadę na nim jeszcze z 10 tysięcy i zmieniam na coś lżejszego (ten waży 22kg!)
    Dzisiaj nie bylem na rowerze:( bo cały dzień pada i jeszcze goście są itd...
    Podaje dane z wyprowadzenia mojego rowera do schowka:p

A tutaj pancerne lampy:

Głazuuuuuuuuuuuu | 15:40 poniedziałek, 25 lutego 2008 | linkuj czołg hehehe zrobie sobie i ja moze i dzisiaj tj. 25.02.2008 konciaka tutaj to moje fotki wrzucem xD
    Misieq
    | 09:53 poniedziałek, 21 stycznia 2008 | linkuj Kaski na kaska mi nie trzeba :)
    Jutro urodzinki xD
    Mlynarz
    | 23:37 sobota, 19 stycznia 2008 | linkuj Niezła fura! Ja bym chyba nie dał rady na takiej tyrać dłuższych dystansów niż 20 km! :D
    Respect!

Fajne masz halogeny! Pewnie w nocy możesz śmiało śmigać po bezdrożach i masz wszystko oświetlone! To musi być super jazda!

Pozdrawiam!
    Misieq
    | 16:25 sobota, 19 stycznia 2008 | linkuj Ładny :)
    Co to jest 22 kg xD
    Przesiądziesz się później na lżejszy to będiesz śmigał jak szalony .

PS. zmieniłbyś styl na jeden z przerobionych :)
    Booo
    | 16:18 sobota, 19 stycznia 2008 | linkuj Ale machina O.O

Ale mnie się podoba - przynajmniej nie musisz się przejmować że jakaś część "srutnie" podczas jazdy bo potrójnie cieniowane odchudzane ścianki nie wytrzymały ;)

Zresztą jaką sobie kondychę zbudujesz - a raczej jaką już musisz mieć - skoro zasuwasz na takim czołgu 50 km dzienie :)