Temperatura:-10.0

Rydwany na mrozie...

Sobota, 28 stycznia 2012 · dodano: 29.01.2012 | Komentarze 14

Żeby ten wpis różnił się od innych, cóż trzeb zrobić, albo wstawić zdjęcie gołej baby na rowerze, albo gołej baby bez roweru...
    No chyba że kogoś interesują rowery:D
    Jeśli ktoś interesuje się pogodą, to powiem, że w Rzeszowie jest w cholere śniegu, albo nawet tyle, że nie da sie praktycznie jechać na przełaj.
    Dlatego zbawiennym jest, gdy jakiś wędkarz specjalnie dla nas, wydepcze ładniutką niezbyt równiutką ścieżynkę, w sam raz na nasze gigantycznie nakolcowane opony.

Dzisiaj jak co weekend, jazda z rowerowymi twardzielami, którym nie straszne praktycznie żadne warunki. Taka ekipa podkarpackich rowerzystów.

Mieliśmy jechac na stok w Strzyżowie, ale niestety czas nie pozwolił, więc pojechaliśmy sobie drogami ośnieżonymi, na Wielki Las. W lesie dopadł nas wygłodniały Kona. Jeździ po lesie, wyznając prawdy Bena Gryllsa;) czyli, że jedzenie jest ewryłer (trzeba się tylko przebić przez 30cm śniegu do zgniłej roślinki)

Główna ekipa to Gunia, Prozak, Łukasz,
    Reszta czegoś tam, będzie na zdjęciach, których pewnie i tak nikt nie obejrzy dłużej niż 0.1s :D

Ale filmik już można:)

Gunia wyszedł jak z żurnala...

Robimy sobie biesiadę

Ja to ten wiadomo jaki

W lesie mrozik...

Kona: Jeeeeść!

O mało nie zjadł mi aparatu:D

(Piotrek, ale tak poważnie, to bierz przynajmniej plecak z bułą i wodą)

Na górze jest super:)

O i jeszcze bonusowe filmiki:
    &feature=youtu.be

P.S. Dopisałem jeszcze parę km z poprzedniego dnia, bo zapomniałem skasować licznik.

siwy-zgr
    | 07:47 wtorek, 31 stycznia 2012 | linkuj Ekstra zdjęcia!
    kosma100
    | 22:36 poniedziałek, 30 stycznia 2012 | linkuj Fajne klimaty :)
    mrozin
    | 08:05 poniedziałek, 30 stycznia 2012 | linkuj Kolejna wyprawa pod znakiem Kony;) świetny klimat, pozdr.
    niradhara
    | 18:59 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj To jest dopiero konkretna zima! Super foty :-)
    Petroslavrz
    | 16:13 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj Piękna prawdziwa Zima przez duże "Z".
    Takie warunki jakie teraz mamy o tej porze roku wręcz wymarzone do jazdy.
    Ja buszowałem po lasach na północ od Rzeszowa i mniej śniegu, slicki spokojnie dawały radę, jadąc z wami prawdopodobnie musiałbym w pewnym momencie odłączyć się od grupy, bo w tych śniegach i na podjazdach bym zostawał daaaaaaaaaaaaaaaleko w tyle.
    tajemniczyjogurt
    | 10:31 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj guniamaster:http://img62.imageshack.us/img62/6919/faktczwartek4.jpg
    rowerzystka
    | 10:21 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj Piękne zimowe krajobrazy u Was, już mi się tęskni za śniegiem, mimo jego uciążliwości. U nas bez śniegu na razie, trochę tylko przymroziło i wiatr trochę dokucza :)
    pr0zak
    | 10:16 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj Zdjęcia wyszły świetnie, aż nie chce się wierzyć ze było 10 na minusie :)
    yazoor
    | 10:14 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj Piekny klimat :D też odwiedzę może jutro Wielki Las....jakby jakiś wyjazd Paweł daj znać smsem:D
    guniamaster
    | 10:00 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj To sprzedaj zdjęcie do Faktu, tam chyba stówkę dają:D
    k4r3l
    | 09:50 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj mega śniegowe krajobrazy!
    tajemniczyjogurt
    | 09:49 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj Rzeczywiście, na mrozie głodnieje się szybciej, a jagód nie ma...
    kona
    | 09:44 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj Oj tam raz mi się zdarzyło:P
    Jurek57
    | 09:12 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj Śniegu macie o 99 % więcej ale temp. taka sama !Pięknie !